akupunktur

&  NADA øre akupunktur

Kosmetisk ansigtsakupunktur mod rynker

Kosmetisk ansigtsakupunktur

Kosmetisk ansigts akupunktur, der reducerer fine linjer og rynker.

Kan også hjælpe dig, hvis du lider af akne.

Prisen er 650,- kr for første behandling og 450,- pr behandling for de efterfølgende 2 behandlinger.

På billederne ses en klient før og efter behandling af områderne ved øjnene og i panden.

før- og efterbilleder af kosmetisk akupunktur

BMS Painkiller Akupunktur

Beskrivelse af BMS PAINKILLER akupunktur:

En super effektiv smertebehandling, der har rigtig god effekt på 4 ud af 5 klienter. Smerterne reduceres eller fjernes helt indenfor kort tid og alle smerter kan behandles med denne behandlingsform.

Der stikkes ikke der, hvor smerten er!

BMS Painkiller kan bl.a. anvendes ved:

Rygsmerter, lændesmerter, iskiassmerter, smerter i kors/haleben, tennisalbue, frossen skulder, museskader, kroniske smerter, hælspore, gigtsmerter samt smerter i hænder og fødder, hovedpine/migræneanfald, piskesmæld, bihuler, kæbe/kæbeled, nakke, hals, bryst, ribben, mave, underliv og genitalier. Listen er uendelig lang og næsten alle smerter kan behandles med succes!

Behandling udføres ikke hvis du: Har hjerteproblemer, er påvirket af alkohol, er gravid, er epileptiker, er anorektiker. Hvis du indtager stærk smertestillende medicin, skal du helst undgå at indtage dette før behandlingen.
Kontakt mig evt. inden behandlingen, hvis du er i tvivl.
Er du bloddonor, gør jeg opmærksom på, at du ikke må donere blod i 4-6 mdr. efter du har modtaget behandling.

Pris pr. behandling kr. 650,-

Nada-foto

NADA øre akupunktur

Beskrivelse af NADA = øre akupunktur:
NADA hjælper dig med at komme i balance og styrker kroppens funktioner samt giver indre ro.
Der er ingen bivirkninger ved denne behandling.
NADA kan anvendes ved:

Tankemylder og panikanfald
Angst
Søvnproblemer
Misbrug/abstinenser
ADHD, OCD og PTSD
Psykisk og fysisk uro
Aggression og irritation
Formålet med behandlingen er at få kontakt til sig selv og egne ressourcer, og NADA giver ro i sindet efter 1-3 behandlinger.

Har du angst for nåle kan jeg anvende magnetkugler i stedet for. Du kan også modtage en hypnose mod nålefobi.

Pris pr. behandling kr. 450,-

Læs her et uddrag af de mange jeg har hjulpet.

Søren var skadet efter flere menisk operationer, ingen smerter efter BMS akupunktur

Frossen skulder

Lones museskade havde voldt hende problemer i arm og skulder gennem 16 år, 2 behandlinger og smerterne er 90 % væk

Monas migræne/hovepine forsvandt efter kun en behandling