FROSSEN-SKULDER – fjernes nemt hos Janes klinik Kerteminde

En frossen-skulder kan være utrolig smertefuld og invaliderende.  Smertene starter langsomt snigende og bliver stærkere, du tager måske et par smertestilliende tabletter i løbet af dagen. Efterhånden som tiden går tager smerterne til og det bliver  nu også  svært at sove om natten og dine bevægelsesmuligheder bliver efterhånden  mere og mere begrænset.  Når du ikke får din normale nattesøvn,  opstår der som regel også kronisk træthed. Du vil også helt automatisk passe på den dårlige skulder og dette kan medfører ydeligere smerter i f.eks. nakke og ryg. Du skal snart på ferie og tænker, at når min skulder nu får lidt ro, så forsvinder smerterne nok  af sig selv igen.  Men du vil opdage ,at  det bliver ikke bedre, tværtimod tiltager smerterne og bliver kroniske og  lige pludselig er det smerterne, der styrer dit liv.  Du har ikke længere samme bevægelighed, skulderleddet er stramt og bevægeligheden er meget begrænset.  Bare  at kunne løfte armen op,  er ganske umuligt p.g.a. smerter og stivhed i selve leddet. – derfor navnet “frossen-skulder”

Ved du, at det kan tage rigtig lang tid, måske år, inden du er smertefri  igen og har fået din  fulde bevæglighed tilbage i skulderen.

Du er måske nået dertil, hvor du er ved at opgive det hele, da hidtidige behandlinger for frossen-skulder ikke har haft den store  effekt .

Har du hørt om BMS-smertebehandling mod frossen skulder?

BMS-smertebehandling fungerer ved at få stukket  ganske få nåle i arme/ben og du vil i løbet af få minutter få halveret dine smerter og i flere tilfælde er smerterne helt væk efter en enkelt behandling. Der skal nogle gange 2-3 behandlinger til, så fat mod og tro på, at det kan hjælpe dig.

Jeg kan give BMS-smertebehandling og fjerne dine smerter.

Frossen-skulder

Væk med dine smerter som fx frossen skulder, fjernes hurtigt og nemt med BMS akupunktur

Smerterne kan være psykisk betinget

Frossen skulder (venstre) din modtagende side kunne  f.eks. være, at du pt. er i stressituation og faktisk ikke rummer mere lige nu.  Du er fyldt op og bekymrer dig meget og kan lige nu ikke bære mere på din skulder. Dit  energinevaue  er meget lavt, så med mine ord, er du ude på dit fjernlager for at hente energi .

Frossen skulder (højre) siden du sætter handling på tingene. Når der ligger for mange opgaver og venter og du måske hele tiden skubber dem foran dig, så sætter det sig i din højre skulder.

Jeg kombinerer derfor mange gange min akupunkturbehandling  og den psykologiske samtale, så du går herfra med redskaber du kan bruge fremadrettet samtidig med at du bliver smertefri.